mandag 22. februar 2010

Ny uke

Scrappestafetten tar på om dagen. Det går ut over alt annet jeg må gjøre så selv om det er veldig gøy er det greit at det snart er over også.

Jeg forsøker å forstå mer av denne bloggen, men jeg skjønner ikke alt dessverre. Skulle gjerne hatt noe "pynt" på sidene og et slik slideshow, men får det ikke til å funke skikkelig. Slideshowet viser bare to tredjedeler av LOene og jeg aner ikke hvor jeg skal putte kodene til pynten på sidene. Om noen kan hjelpe blir jeg glad!

Idag la Isak seg halv syv som er tidlig til han å være. Deilig med masse alenetid på kvelden. Har laget en bleiekake til ei venninne som fikk barn i januar. Skal ta bilde av den og legge ut :) Ble fornøyd faktisk.

Legger ved en LO jeg laget til scrappestafetten. Magebilder fra 2008.

1 kommentar:

Camilla sa...

Så morsom LO Ellen.. Artig å se bilder av deg som gravid.. Selvom det i grunn bare er magen din :p

Fikk adressen av Toril i stad, gøy å kunne titte litt :)

En award hos meg til deg ;-)