torsdag 18. februar 2010

Scrappestafetten

Jeg har kikket mye rundt i andres blogger om dagen. Det er tydelig at man kan lage bloggen mye mer fancy enn det jeg har fått til så langt. Må nok prøve å personalisere (er det et ord egnetlig?) bloggen min litt. Nå er den rimelig kjip.

Denne måneden er jeg med i Scrappestafetten på scrapping.no. Jeg har fått scrappet mer enn på lenge og har stort sett kost meg med oppgavene. Har kommet på et flott lag med fire flinke scrappere og det er moro og motiverende og scrappe med andre, selv om vi sitter hjemme hos oss selv, spredt utover landet. Det eneste minuset er at jeg stadig blir minnet om hvor mye jeg savner et eget scrapperom. Det er noe herk å dra frem og pakke ned scrappesakene hver dag. Isak er alt for klåfingret til at jeg kan la noe ligge fremme og vi spiser jo ved (scrappe)bordet hver dag.

Her er noen av bidragene jeg har levert så langt:




Ingen kommentarer: